Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 juli 2024

Van Harte

Ik heb een kaart gemaakt met één van de nieuwe stempels van CraftEmotions die Geertje Burgers ontworpen heeft.


De achtergrond is gemaakt met snijmal Deckle rectangles. Deze is bewerkt met VersaMagic inkt. Ik heb hiervoor 3 kleurtjes op een acrylblok gezet, deze vochtig gemaakt op het papier gelegd en draaiend weggetrokken. Ik heb dit meer keer herhaald totdat heel het vierkant kleur had.
Daarna heb ik met bruine inkt de ranonkels diverse keren op het vierkant gestempeld.
De tekst is gemaakt met mooie letters van een alfabet uit het assortiment van CraftEmotions.
 

Op de stempelsheet zitten 2 blaadjes en 4 ranonkels waarvan ik er 3 ingekleurd heb met Derwent Inktense kleurpotloden, heb uitgeknipt en met 3D kit op geplakt heb.


De gebruikte materialen zijn:
115633/0962 Big Nesting die Deckle squares
115633/1552 Die alfabet kleine letters Card
130501/1380 Clearstamps Ranunculus
Derwent Inktense potloden
VersaMagic inkt: Pixie Dust, Spring Pansy, Aloë Vera
 
Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten