Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 24 december 2015

Stille Nacht

Het is vandaag al weer 24 december, de dag voor kerst.


Deze kerstkaart heb ik gemaakt met het mooie papier van Maja Design.


Het muziekpapier met Stille Nacht komt ook van deze papierlijn en heb ik iets gekreukeld en beïnkt achter het plaatje geplakt met weer leuke houten sterren er bij.


De swirls achter de bloemen zijn van Noor!Design. Onderaan de kaart nog een kantje met kleine balletjes.


Nog een lief plaatje van een meisje dat de koeien een appel komt voeren en de kaart heeft echt een winters sfeertje.

Met deze kaart wil ik iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen.

Groetjes Henriëtte





4 opmerkingen:

  1. Ptrachtig Henriette. Wat is dit mooi gemaakt. IK onthou dit even. IK wil ook nog zoiets gaan maken want ik vind het prachtig. Maar dat vind ik zo vaak. dus.... keuzes maken. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Henriette, mooi papier.
    Jij ook fijne kerstdagen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie, winterse kaart
    fijne feesten,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Henriëtte
    Het is een plaatje !!
    Groetjes Jannnie

    BeantwoordenVerwijderen