Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 28 maart 2016

For You

Heb je dat ook wel eens?? Dat je papier zo mooi vindt dat het zelfs zonde is om ook maar een klein restje weg te gooien.
Ik heb dat dus met het prachtige papier van Maja Design Vintage spring. Ik heb er 2 jaar geleden een aantal vellen van voor mijn verjaardag gehad en het heel zuinig bewaard voor speciale kaarten.
Afgelopen weekend heb ik het weer tevoorschijn gehaald en heb er 2 projectjes mee gemaakt die over een poos pas op mijn blog zullen verschijnen.
Maar het papier dat overbleef was eigenlijk te weinig voor een gewone kaart.
Wat doe je dan?? Nou, gewoon 10 x 10 kaartjes maken tot het ECHT op is hahahaha.


Deze bijvoorbeeld met zo'n laatste tag die op het papier stond in combinatie met nog een aantal uitgeknipte vlinders. Het zou toch zonde zijn als ik dit niet ging gebruiken. Maar nog is het papier niet op LOL.


Dan nog maar een kaartje gemaakt met hierop nog een bloemenplaatje dat ook op het papier gedrukt stond. Ook niet ingewikkeld maar wel weer lief.


Zelfs nu heb ik nog 2 hele kleine stukjes van het papier over, net genoeg om nog iets te pimpen wat ik bij het grotere project wat ik van het papier gemaakt heb kan gebruiken.
Dan is het echt op, de vlinders, de plaatjes, de tags .... alles.
Wel jammer maar ik heb het echt tot het laatste stukje toe gebruikt.

Leuk dat je langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Haha Henriëtte, wat een herkenbaar verhaal. Ook ik bewaar die smalle reepjes papier en kleine stukje voor bloemetjes of vlinders. Tegenwoordig ben ik mijn 'mooie' papier ook gewoon aan het gebruiken. Er zijn steeds zulke mooie blokken te koop! Maarre..... je kaarten zijn juweeltjes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Handig om dan 10 x 10 kaarten te maken. Mooi Maja papier en schattig met de vlinders erbij.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes, leuk om zo je restjes op te maken.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook inderdaad heel mooi papier, dus ik kan me goed voorstellen dat je er zo zuinig me bent omgegaan. Deze kaartjes zijn prachtig geworden.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kleine kaaartjes Henriëtte en heel herkenbaar je zuinigheid van dit mooie papier....Ook hier ligt er nog een beetje van dit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen