Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 27 maart 2018

Happy Holidays

Ook vandaag weer een kaart op mijn blog, deze keer een kerstkaart of eigenlijk.... een kerstlabel.
Zo handig om aan het einde van het jaar minder kerstkaartenstress (leuk woord voor scrabble hahahaha) te hebben.


Voor deze label heb ik de mooie mal van Dutch Doobadoo tevoorschijn gehaald. Toch wel echt één van mijn favorieten hoor. Om de label als kaart te kunnen gebruiken heb ik de basis 2x geknipt, bij de label die achteraan komt aan de bovenkant een rillijn gezet en boven die rillijn de label aan de voorste vastgeplakt.
De label is beplakt met papier uit papierblok Be Merry van Noor!design.


Omdat ik deze label ook maak om mee te doen met de jaar-challenge bij Kimya op facebook (elke maand een tag) waarbij deze keer de opdracht was om glitters/kralen/pailletten te gebruiken heb ik de tekst gesneden uit glitterkarton.
De mooie sterren-stans van Noor!design is gesneden uit blauw designpapier en afgewerkt met pareltjes.


De bomenrij is gesneden uit metallic cardstock en heb ik onderaan afgewerkt met Foam Ball Clay van Craft Emotions. Ook om het lieve plaatje van Marianne Design heb ik dit leuke materiaal aangebracht.



Deze tag doet niet alleen mee bij Kimya maar ook in de groep van Tiets op Facebook. Twee vliegen in één klap dus eigenlijk want deze maand moet ik ook daar twee kerstkaarten klaar en in een map hebben.


Leuk dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte


2 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt, heerlijk nostalgisch.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende vintage kerstlabel Henriëtte...prachtige details erop..

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen