Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 april 2018

Droomhuis gevonden

Je droomhuis vinden, dat willen we allemaal toch wel?
Een plekje waar je fijn kan wonen en waar je je op je plek voelt, daar wordt je gelukkig van.
Vandaag mag ik je een kaart laten zien die ik gemaakt heb voor Kreatrends. Dit keer is het een verhuiskaartje geworden of eigenlijk een kaartje voor iemand die zijn of haar droomhuis heeft gevonden.


Marianne Design heeft een hele leuke snijmallenset uitgebracht van een huis met allemaal accessoires om het huisje helemaal aan te kleden zoals ramen, luiken, een deur en zelfs dakgoten en een regenpijp!
Het is zo leuk om het huis op te bouwen zoals je zelf het mooist vindt.
Eigenlijk heb je niet veel nodig om er een mooie kaart mee te maken.
Ik heb voor de basis van het huis baksteentjes papier uit het nieuwe papierblok genomen.
Nadat het dak op het huis was geplakt ben ik de basiskaart gaan maken. Daarvoor heb ik het huis op dubbelgeslagen wit cardstock geplakt. De onderkant van de kaart (deze loopt tot achter de bomen) is gewoon recht zodat de bomen er ook op geplakt konden worden. Langs het dak heb ik de witte kaart afgesneden zodat de kaart ook de vorm van het huis heeft gekregen.


De tekst komt van de nieuwe Clearstamps CS1004 van Marianne Design. Op de stempelsheet zitten hele leuke teksten waaronder deze.
Zoals je kan zien heb ik achter de raampjes een heel klein stukje kant geplakt en in de bloembakken zitten fleurige bloemen gemaakt met een oudere snijmal van Mery's. Wil je weten welke dat is dan kan je dat helemaal onderaan deze blogpost vinden. Ik heb de bloemen kleur gegeven met markers.


Achter het huis staat een boom, gemaakt met een oude collectables die ook onderaan dit bericht in de materiaallijst staat. Bij Hennie is die mal in de aanbieding en op=op dus als je interesse hebt moet je er snel bij zijn.


Kijk ook eens hoe leuk de krans op de deur is! Die zit ook bij de snijmallen van het huis net als de bloembakken die onder de ramen zitten.
De grasrand is gemaakt met een craftables van Marianne Design.
Het poesje zit bij de mal van de boom en het hekje , erg leuk om met elkaar bij het huis te combineren.


Ik vond het heel erg leuk om deze inspiratiekaart te mogen maken en zo nieuwe en oude materialen met elkaar te combineren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: