Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 3 april 2018

Van Harte

De kaart van vandaag heb ik gemaakt voor Kreatrends met allemaal mooie materialen die in de webwinkel verkrijgbaar zijn.
Als je op de beurs in Hardenberg bent geweest hebben je de kaart al in het echt kunnen zien en komend weekend heeft ze deze kaart vast ook bij zich als ze op de beurs in Rijswijk staat.
Vandaag dus op het blog.


De basis van de kaart is gemaakt met een prachtige mal van Dutch Doobadoo die ik grotendeels beplakt heb met papier uit een papierblok van Marianne Design. Welke dat is kan je vinden bij de gebruikte materialen hier onderaan de blogpost.


De bloemen zijn gemaakt met flowerfoam wat ik zelf op kleur heb gebracht met Memento inkt.
Deze keer heb ik mijn strijkijzer gebruikt in plaats van de heattool om de bloemen te maken en ik moet zeggen dat dat ook een erg mooi effect geeft.


Achter het lieve plaatje heb ik de mooie embossing folder gebruikt (beide van Marianne design).
De bloemen heb ik heel voorzichtig met Memento kleur gegeven.


Ook leuk is de snijmal van het bosje bloemen wat je natuurlijk niet alleen voor trouwkaarten hoeft te gebruiken.


Ik vond het weer heel leuk om jullie met deze mooie materialen te mogen inspireren.
Leuk dat je dit bericht gelezen hebt.
Kom je misschien ook nog naar de creabeurs in Rijswijk die van 6 t/m 8 april gehouden wordt?
Misschien zie ik je dan want ik ben er op vrijdag 6 en zaterdag 7 april weer te vinden achter kraam L04 van Kreatrends.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Henriëtte ziet er heel kunstig uit met al die vouwen!!!
    Ik ga zaterdag naar Rijswijk en ga je beslist zoeken op L04 want wil jullie nu wel eens in het echt zien...tot dan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel, maar ..... als t niet gaat en vlug opgehaald moet worden, vind ik t zonde. Maar je weet t nooit. plan was vrijdag, maar .....???? grts leny

    BeantwoordenVerwijderen