Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 27 april 2018

Liefs

Soms heb is er zomaar tussendoor een reden om eens een kaartje te versturen.
Leuk om dan ook een zelfgemaakte kaart hiervoor klaar te hebben liggen.


Met het prachtige papier uit papierset Soft colours of nature heb je zo'n kaart snel gemaakt. Het is gewoonweg zonde om daar heel veel op te verwerken, het papier heeft zulke prachtige dessins zoals bijvoorbeeld deze pimpelmees op een bloesemtak.
Ik heb bijpassend papier gevonden om het op te matten in papierset Matching colours uni.


In twee hoeken heb ik met de doodles clearstamps hoekjes gemaakt. De vlinder heb ik uit hetzelfde papier gesneden als waar ik de kaart mee gemat heb. Op de vleugels heb ik met donkerder roze de accenten geïnkt en daarna het lijfje afgewerkt met plakparels.


Het leuke nieuwe snijstencil Mix & match circle heb ik op het prachtige papier gelegd zonder de losse rand zodat de cirkel in het papier blijft zitten.
De mooie chrysant heb ik gesneden uit Foam wat bij Joy!crafts in het assortiment zit.  Het is iets dikker dan het hele dunne foam waar tegenwoordig bloemen van gemaakt worden maar het is op dezelfde manier te verwerken zodat je er erg mooie bloemen mee kan maken.
De verschillende laagjes bloemen heb ik met de glue gun op elkaar geplakt zodat het goed stevig blijft zitten. Weer eens iets anders als een chrysant van papier.


Gebruikte materialen:
6002/0553 3D stencil Vlinders
6002/0972 Cutting en embossing stencil Floral flourishes Chrysant
6002/1066 Cutting stencil Mix and match Circle
6011/0544 Matching colours uni Winter
6011/0557 Papierset Soft colours of nature
6020/0012 Plakparels
6200/0054 Glue gun
6410/0393 Clearstamps Doodles
6410/0457 Clearstamps Gefeliciteerd
6500/0215 Tacky glue
8100/0001 Foam 10 vel assorti
8099/0221 Metallic cardstock linnen wit

Ik vond het weer heel erg leuk om deze inspiratiekaart te mogen maken.
Graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Henriëtte.Het is prachtig papier met de vogel erop.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er erg mooi uit. Prachtig papier heb je ook gebruikt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen