Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 maart 2019

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht die ik voor deze challenge heb verzonnen luidt:
Maak een vintage kaart in de kleuren bruin/kraft en wit/creme.
Het is dus de bedoeling dat er geen andere kleuren te zien zijn op je kaart. Het enige waar wat andere kleuren in mag zitten is het plaatje (als je dat op je kaart gebruikt) maar het leukst is natuurlijk om dat ook aan te passen.


Voor mijn kaart heb ik een prachtige mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik gemat met wit papier dat ik met een embossing folder dessin heb gegeven. Heel leuk om dat weer een keer te doen en ook erg mooi. Daarna heb ik het papier nog aan de randen geïnkt met Walnut Stain waardoor er ook aan de randen een bruinige tint zit.

Achter het plaatje heb ik een frame van Spellbinders gezet, ook weer iets wat ik al lang geleden gekocht had en weer eens opgezocht heb net als de mal van Noor!design die weer achter dat frame zit.

Vlinders, kantjes, een swirl, een metalen hoekje, bloemen (waarvan de kleine roos een oranje gloed heeft op de foto maar toch echt bruin is), een strik en de tekst maken de kaart af.


De opdracht lijkt misschien lastig omdat je eigenlijk maar met 2 kleuren werkt maar als je kijkt wat ons DT team voor kaarten gemaakt heeft (en die verschijnen ook de komende weken op facebook) dan is het toch niet zo heel erg moeilijk.
Heb je zin om ook mee te doen ga dan naar onze gezellige groep op facebook:  https://www.facebook.com/groups/280116102155415/  en lees in het challengebericht hoe je precies mee kan doen. Dit bericht kan je helemaal bovenaan de groep vinden achter het kopje "aankondigingen".
De challenge loopt tot 31 maart 18.00 uur en je mag met maximaal 2 kaarten meedoen.
Misschien tot daar?!
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten