Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 18 maart 2019

Kerstlabel

Ik ben weer bezig geweest met het maken van een kerstlabel. Dit n.a.v. de opdracht die bij de groep van Kimya op facebook loopt: Gebruik een doily op je label.


De label is gesneden uit kraft met daarop prachtig grijs dessinpapier uit papierblok Vintage Textures van Noor!design. Op de foto is dat papier wat lastig te zien maar in het echt zie je ook de prachtige subtiele swirls die het papier heeft.
De doily die ik gebruikt heb is een gebaksonderleggertje.
Daarop heb ik een paar ijskristallen, gesneden uit metallic cardstock en beïnkt met roze memento inkt, gezet met daar weer bovenop het plaatje van Syta van Gelderen.
Langs de rand zit een prachtige border van Noor!design.
Ook de poinsettia's zijn van Noor!design. Deze zijn ook gesneden uit metallic cardstock en met dezelfde kleur als de ijskristallen bewerkt.
Als accent heb ik met een Nuvo glitter marker nog accenten gegeven maar helaas zijn die op de foto niet zo heel erg goed te zien.
De banner is van Joy!crafts. De tekst heb ik er zelf op geschreven met behulp van een lettering stencil.


Ik heb ook nog een kerstkaart in dezelfde stijl gemaakt, die komt later deze week hier op mijn blog.
Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten