Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 25 maart 2019

Mr and Mrs

De nieuwe materialen van Joy!crafts voor de maand april liggen weer in de winkels en ik ben heerlijk met enkele snijstencils aan de slag gegaan.


Wat een mooi papier bevat de nieuwe papierset Roses and Polka dots, de prachtige kleuren en leuke motieven zijn voor elke soort kaart geschikt.
Het plaatje is al wat ouder en komt uit labels en knipvelset Happy travel.
Naast nieuwe materialen heb ik ook nog een mooi rand-snijstencil gebruikt dat al wat ouder is nl. snijstencil Small edge.

De mooie Heart-swirl heb ik gesneden uit dessinpapier waarbij ik de hartjes opgevuld heb met wit cardstock.
Ook de tekst is nieuw. Ik heb voor deze kaart gekozen voor de blokletters, die twee keer gesneden en iets versprongen op elkaar geplakt.

Het prachtige snijstencil Flowerborder heb is gesneden uit groen linnenkarton waarbij ik de bloemen extra accent heb gegeven.
Het snijstencil embost en debost het papier. Die debosrandjes op de blaadjes heb ik accent gegeven met een witte pen zodat ze goed opvallen maar ook zonder die accenten is het snijstencil erg mooi!


Een trouwkaart of een kaart voor een ...-jarige trouwdag?
Deze is naar onze dochter en schoonzoon gegaan die 23 maart 8 jaar getrouwd waren.

Gebruikte materialen:
6002/0960 Cutting stencil Small edge
6002/1188 Cutting, embos en debos stencil Flowerborder
6002/1265 Cutting stencil Mr and Mrs
6002/1266 Cutting stencil Heart-swirl
6011/0411 Labels en knipvelset Happy travel
6011/0601 Papierset Roses and Polka dots
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6200/0226 Mini ink blending tool
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8099/0004 Linnenkarton Licht groen

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Total süss,Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi romantisch kaartje. Zo met het kader lijkt het net een ingelijst plaatje/ fotootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Henriette!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk romantisch kaartje Henriëtte..zo een liefelijk plaatje erop en de andere details zijn ook TOP!!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen