Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 15 juli 2019

Vintage lady

Begin juli is er een nieuwe challenge gestart bij Vintage and More op facebook. Omdat deze de hele maand loopt maken alle DT-leden van die groep een kaart voor de challenge.
De opdracht is: Alles Mag als het maar Vintage/Shabby Chic is.
Niet moeilijk dus en omdat het een maandchallenge is mag iedereen meedoen met 4 creaties.
Mijn DT-inspiratiekaart is deze geworden.


Ik heb papier gebruikt uit een oud papierblok van Noor!design en het aan de randen bewerkt met een Distress-tool. Daarna zijn alle randen geïnkt.
De prachtige border is van Noor!design en ook aan de buitenkant geïnkt.
Bij het inkten heb ik dit keer niet geveegd maar gedept wat ik eigenlijk een mooier effect vindt geven.
Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen.

Ook de prachtige hoek die een stukje onder de bloemen zit is van Joy!crafts.


Wil je nog meedoen met de challenge? Dat kan tot 31 juli 18.00 uur. Dan sluit de challenge.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Prachtige vintage dameskaart! Als ik dit zie denk ik: moet ik toch ook wel kunnen... de sluiting van de challenge zal wel een andere datum zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!! Echt onwijs mooi gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen