Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 25 juli 2019

X-mas

Wat is het warm vandaag, ik ben maar met een verkoelende kersttag bezig geweest en heb daarvoor de opdracht bij Kimya op facebook gebruikt.


Ik ben bezig geweest aan de hand van een sketch en ik moet zeggen dat dat leuk werken is.
Verder ben ik met oudere materialen van Joy!crafts aan de slag gegaan wat weer heel leuk was om te gebruiken.


Het enige jammere is dat ik geen foto in de volle zon wilde maken en ik dus de foto aardig heb moeten bewerken zodat het geheel iets fletser is geworden dan in het echt.

Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs toffe creatie Henriette!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart! Ik maak nooit foto's in de volle zon, altijd in de schaduw. Het is dan wel zoeken hoe het licht valt om de kleuren echt te krijgen. Maar ik snap heel goed hoe het in het echt zal zijn: prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen