Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 februari 2020

De eerste kerstkaarten van dit jaar

Het is allemaal niets als je je inschrijft om met acties mee te doen maar dan moet je dat ook wel doen hahaha.
Ik doe dit jaar weer mee met de kerst-tag-actie bij Kimya en de kerstkaart-actie bij Tiets op facebook maar had afgelopen maand echt geen puf om kerstkaarten te maken.
Ik stond op het punt me bij beide uit te laten schrijven maar heb me er gisteren me er toch nog maar even toe gezet en..... 2 kerstkaarten voor in de voorraaddoos.
Toch wel handig.


De eerst is een dubbele kaart in tag-vorm met daarop papier uit een oud papierblok van Noor!design en op de gesneden cirkel een glitter-sneeuwkristal die ik vorig jaar bij het Kruidvat in de aanbieding gekocht heb.
Snel en simpel, eigenlijk een CAS kaart, wat ik normaal best wel lastig vind om te maken.


En toen ik toch bezig was heb ik gelijk met hetzelfde papierblok ook nog maar een "gewone" kerstkaart gemaakt.


Een beetje dezelfde opzet maar dan toch anders omdat hier een plaatje op zit.
De kerstboompjes zijn goudgelakt en van hout, ook bij het Kruidvat vandaan.
Het was eerst de bedoeling om er aan de bovenkant gaatjes in te boren en ze in de kerstboom te hangen maar dit is ook eigenlijk wel een hele leuke variant.


Zo, dit was dan dus het eerste "kerstkaarten geweld" van dit jaar.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten