Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 6 februari 2020

Rings and things

Voor de blogpost van vandaag ben ik aan de slag gegaan met het transparante diamantdoosje van Joy!crafts.
Wat is het leuk om die te pimpen!


Allereerst heb ik het doosje aan de binnen- en buitenkant beplakt met papier uit de mooie papierset Love letters. Zelfs op het dekseltje heb ik nog een klein strookje weten te plakken zodat er geen grote transparante delen meer te zien zijn.


Om de bovenkant en de bodem van het doosje zelf te bekleden heb ik gebruik gemaakt van de hexagon woodster die precies op het dekseltje past. Deze heb ik op het papier gelegd, omgetrokken met potlood en uitgeknipt. Precies de goede maat op die manier.
Verder heb ik op de bovenkant ook op de allerkleinste woodster de tekst geschreven met een lettering stencil en daarna het geheel afgewerkt met bloemen en de leuke Sketch-art autumn leaves.


Op de zijkanten van het doosje zit een in stukken geknipte flower border. Deze is gesneden uit wit cardstock en op kleur gebracht met markers.


Zo ziet het doosje er uit als hij open is en kan je ook het kleine randje papier op de zijkanten van het dekseltje goed zien.


En omdat het een sieraden doosje is geworden toch ook nog even een foto als er spulletjes in zitten.
Leuk is hierbij dat ik alles zelf heb gemaakt bij een cursus edelsmeden die ik jaren geleden gevolgd heb.
 
Gebruikte materialen:
6002/0876 Lettering stencil
6002/1356 Cutting stencil Sketch-art Autumn leaves
6002/1436 Cutting en debos stencil Flower border
6011/0525 Papierset Love letters
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6211/0007 Transparant diamantdoosje
6320/0012 Woodsters Hexagon
6370/0053 Artificial flowers Roosjes assorti
6370/0078 Artificial flowers Ivoren bloemen
6500/0215 Tacky glue

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag weer tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten