Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 februari 2020

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht is deze keer: Maak een Vintage/Shabby Chic kaart met het thema Love.
Toen ik naar een plaatje hiervoor aan het zoeken was en ik deze tegen kwam wist ik dat het geen kaart voor Valentijnsdag of een trouwdag ging worden.


De basis van de kaart is gemaakt met de Harten-easel van Dutch Doobadoo.
Tussen mijn oude scrapvellen kwam ik prachtig papier van Graphic45 tegen, net genoeg om er deze kaart mee te maken. Soms moet je het oude papier toch eens op maken, hoe mooie het ook is.
Naast het lieve plaatje heb ik nog een aantal rozen en bloemen bij de strik en vlindertjes, gemaakt met een pons van Martha Steward verwerkt. En dan natuurlijk nog de tekst.


Kijk dan wat een lief plaatje. Een schattig meisje met in haar armen 3 kittens. Daar ben je toch gelijk verliefd op?


Wil je ook meedoen met deze challenge? Dat kan hoor.
De challenge staat helemaal bovenaan de pagina van Vintage and More bij de aankondigingen.
Zet daar je kaart (of kaarten want het mogen er maximaal 4 zijn) neer die je voor deze challenge gemaakt heb. Ze mogen niet voor het begin van deze challenge (en dat is in dit geval 1 februari) online hebben gestaan en moeten in een reactie onder dat bericht geplaatst worden.
De challenge loopt tot zaterdag 29 februari 18.00 uur.

Groetjes Henriëtte




Geen opmerkingen:

Een reactie posten