Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 augustus 2020

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
Deze keer vragen we daar om een Vintage Sterkte- of Beterschapskaart. Die hebben we tenslotte ook wel eens nodig.


Ik heb de kaart vrij simpel gehouden. Een gewone rechthoekige kaart met mooi ouder papier van papierset Love story van Noor!design.
Hier heb ik een paar schuine repen gescheurd met daarop nog een restje van het papier waar ik het plaatje achter geschoven en de tekst er op gestempeld heb.
Waar het plaatje vandaan komt kan ik niet zeggen maar ik denk zelf dat het een plaatje van Janneke Brinkman is.


Meedoen met onze challenge kan tot 31 augustus 18.00 uur en mag met maximaal 4 kaarten. Deze moeten nieuw zijn (dus niet voor vandaag online hebben gestaan) en moeten in een reactie onder het originele challengebericht op facebook gezet worden.
Wij zijn benieuwd wie er deze keer allemaal mee gaan doen.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte


1 opmerking:

  1. Wat een plaatje om te zien Henriette!! Een schitterend mooie vintage-kaart!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen