Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 27 augustus 2020

Kerstlabel met pocket

De opdracht in de groep van Kimya op facebook was deze maand: "Maak een label met een pocket erop".
Pas geleden heb ik ook al zo'n label gemaakt voor Vintage and More dus ik heb een labelstencil van Dutch Doobadoo opgezocht wat ik hier passend voor vond en ben lekker aan de slag gegaan.


Aangezien ik de kaart niet zo groot wilde maken heb ik de onderkant recht gehouden waarbij ik wel de hoekjes afgerond heb.
De basis is met een oud papierblok van Noor!design gemat en de pocket is aan de zijkanten vastgeplakt met dubbelzijdig tape.
De takjes zijn van Marianne Design terwijl de poinsettia's van Noor!design zijn.
Met Nuvo Chrystal drops zijn de pareltjes bovenaan beide labels gemaakt.


Als je het insteeklabel, waar het plaatje op verwerkt is, uit de pocket haalt zie je de tekst tevoorschijn komen. Dit is een oude kerststempel van Marianne Design.

Gezellig dat je weer langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte


1 opmerking: