Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 18 augustus 2020

Merry Christmas

Voor de blogpost van vandaag ben ik met mooie materialen van Kreatrends  aan de slag geweest. 


De basiskaart is gemat met papier uit papierblok Brocante Christmas. Daarop zit een prachtige snijmal verwerkt die je gratis krijgt als je de snijmal Anja's Creatable plus set bestelt. Dit is de ovale set die ik op de grote snijmal verwerkt heb.


Passend bij het plaatje heb ik met de Poppy-snijmal deze bloemen van flowerfoam gemaakt. Als je het flowerfoam na het snijden van de bloem warm maakt en de bloem opkreukelt krijg je dit leuke effect. Stampertjes er binnenin en de bloemen zijn klaar.
Ze zijn geplakt op de prachtige swirl die bij de ovale snijmal hoort.


Hier een close-up van de beide snijmallen van de set. Zijn ze niet prachtig?


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart.
Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Mooie chique kaart Henriëtte! Deze mallen heb ik ook liggen, perfect voor dit soort winterse/kerstkaarten. Prachtig. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je er van gemaakt Henriëtte!! Prachtig die kleuren bij elkaar!

    Hart, groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzonder mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig die mallen die je hebt gebruikt, mooie kleuren ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen