Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 oktober 2020

Chocoladereep

Vandaag is het weer mijn beurt om een blogpost voor Kreatrends te verzorgen. Ik heb daarvoor de leuke nieuwe chocoladereep mal van Dutch Doobadoo gekozen en daar een verjaardagskaart mee gemaakt.


Als basis heb ik heel donkerbruin kraft gebruikt met daarop nog 2 tinten kraft papier. Heb je niet zulk donker kraft dan kan je dat natuurlijk altijd met donkerbruine inkt maken.
Omdat ik de kaart niet al te groot wil maken en ik 'm in een enveloppe van 17 x 17 cm wil versturen heb ik het chocoladegedeelte kleiner gemaakt door de bovenste 2 blokjes weg te laten en de hoeken af te ronden. Wil je 'm wel in de originele grootte maken dan past hij in een A5 enveloppe. Ik heb daar dus niet voor gekozen.


Boven de "papieromslag" is een stukje goud/zilverpapier geplakt wat weg komt van een echte chocoladereep (die erg lekker was hahaha).
Het gebloemde en roze papier komt uit een ouder papierblok van Marianne Design. 
De teksten zijn ook van Marianne Design.
De gave vlinder, die bestaat uit 3 lagen Mulberry papier met als lijfje een stukje touw en met leuke voelsprietjes, is nieuw van Florella. Er zitten er 3 in een verpakking.


De bloemen zijn van Marianne design en gemaakt van koffiefilterzakjes die op kleur zijn gebracht met verschillende kleuren inkt.
Onder de bloemen zit nog een prachtige swirl die hoort bij de grote snijmal van Marianne Design die in de materiaallijst staat. Het leuke is dat, als je die prachtige snijmal besteld, je er een tweede grote snijmal gratis bij krijgt! Natuurlijk zo lang de voorraad strekt.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze verjaardagskaart.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: