Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 5 oktober 2020

Zomerpret

Vandaag heb ik een tafereelkaartje gemaakt met leuke snijstencils van Joy!crafts uit collectie 8. 
Het is nu al herfst, wat een leuk seizoen is vol warme kleuren, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de zomer toch best wel een beetje mis.


De leuke zomerse snijstencils zijn ingekleurd met potloden. Door verschillende kleuren over elkaar heen te gebruiken krijg je mooie kleur nuances, zowel op de huisjes als op de boom met schommel.
Ook het gras is gekleurd met potloden.


De meisjes hebben een heerlijke schommel aan deze boom. Kijk eens wat een mooie details de boom heeft. 


De ijscokar is ook gekleurd met potloden. Het grote wiel heeft een eigen los snijstencil, het kleine wiel heb ik nog een keer extra gesneden en extra opgeplakt.


Ook de huizen hebben kleur gekregen met potloden. Bij ieder huis heb ik gebruik temaakt van een grijs potlood waar ik met verschillende kleuren bruin overheen ben gegaan. Als laatste nog met distress ink zodat ook de randen van een schaduw voorzien zijn wat ik zelf een mooie afwerking vind.


Ik vond het heel leuk om weer eens zo'n tafereelkaartje te maken en ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.

Gebruikte materialen:
6002/1453 Cutting stencil Small grass border
6002/1540 Cutting, embos en debos stencil Summer fun
6002/1549 Cutting en embos stencil Ice creem cart
6002/1551 Cutting, embos en debos stencil Houses
6011/0667 Papierset funfair
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6500/0022 Foamtape
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

2 opmerkingen:

  1. ziet er erg leuk uit, er is veel op te zien, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje is dit Henriëtte.. mooie stansjes allemaal en superleuk gecombineerd..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen