Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 1 oktober 2020

Een nieuwe challenge bij Vintage and More

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij Vintage and More op facebook.
De opdracht is deze keer: een Vintage kaart/creatie met vlinders of vogels. Beide mag natuurlijk ook, net wat je leuk vindt.
Ik ben met deze opdracht aan de slag gegaan en heb gekozen voor vlinders. 
Deze inspiratiekaart is het resultaat.


Een labelmal van Dutch Doobadoo heb ik aan de onderkant omgevouwen en beplakt met kraft en papier uit papierset Love story van NoorDesign.
De onderkant is versierd met kant, lint, bloemen en een grote en kleine vlinder, beide gemaakt met ponsen van Martha Steward.


Dan het insteekkaartje waar op de achterkant nog iets voor de ontvanger geschreven kan worden.
Het plaatje, een oudje uit mijn map, is geplakt op een oude spellbinder Floral ovals. Een prachtige snijmal die ik eigenlijk veel te weinig gebruik. De tekst en banner zijn van NoorDesign en ook hier weer een aantal vlinders.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om aan de challenge op facebook mee te doen.
Als je mee wilt doen mag je kaart/creatie niet voor 1 oktober online hebben gestaan, moet deze in een reactie bij het originele challengebericht gezet worden (te vinden bij aankondigingen in de groep).
Meedoen mag met maximaal 4 items en kan tot 31 oktober 18.00 uur.
Hopelijk tot ziens op facebook.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten