Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 september 2020

Prettige Feestdagen

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen voor Kreatrends.  Ik heb gebruik gemaakt van de leuke Shape Art mal Olivia van Dutch Doobadoo en daar de leuke nieuwe snijmallen van Jeanine's art bij gebruikt.

De kaart is gemat met papier uit een papierblok van Precious Marieke. De mooie Holly Christmas Wreath past er perfect op. Het plaatje komt van een knipvel van Marianne Design.                                                  


De Wreath is gesneden uit creme cardstock. De hulstblaadjes zijn op kleur gemaakt met alcoholmarkers en weer terug geplaatst (het is even een werkje maar het resultaat is wel erg leuk). Onder de wreath zit rood cardstock zodat de uitgesneden "besjes" goed naar voren komen.


De mooie Poinsettia corner is eerst gesneden uit kraft. De geëmboste besjes zijn bewerkt met Nuvo Christal drops. Daarna is het gedeelte van de bloem nog een keer extra gesneden uit donkergroen cardstock, uitgeknipt en op die van kraft geplakt.
Voor de bloemen zit er een aparte snijmal in. Deze is twee keer gesneden, met inkt bewerkt in de kleur die ik wilde en daarna versprongen op elkaar geplakt. Het midden van de poinsettia is nog bewerkt met roze Nuvo Christal drops voor een leuk accent.

 
Ik hoop dat ik je met deze kerstkaart heb kunnen inspireren. Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking: