Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 september 2020

Label met strik

Vandaag is het weer mijn beurt om voor Kreatrends een blogpost te maken en deze keer heb ik gekozen om een label te maken met daarop de leuke nieuwe strik van Dutch Doobadoo.


Aangezien de strik best dik wordt heb ik er voor gekozen deze te verwerken op een oudere label van Dutch Doobadoo zodat hij gemakkelijk bij een cadeautje of bos bloemen gestopt kan worden. Op een kaart van 15 x 15 cm past hij ook prima en is ook zeker geen probleem als je de kaart meeneemt en zelf geeft aan degene waar hij voor bedoeld is. Opsturen kan natuurlijk wel in een brievenbusdoosje.
Het papier waarmee de strik gemat is komt uit een ouder papierblok van Marianne Design wat onderaan in de materiaallijst te vinden is.


Op deze foto kan je het 3D effect van de strik mooi zien.


Het midden van de strik is opgevuld met bloemen en blaadjes in verschillende kleuren van Marianne Design. De bloemen zijn gesneden uit witte filterzakjes, op kleur gebracht met memento inkt, in het midden voorzien van meeldraadjes, licht vochtig gemaakt en opgekreukeld. Nadat de bloemen opgedroogd waren weer voorzichtig open elkaar gemaakt met dit als resultaat. Zo zijn de bloemen weer heel anders als op de verpakking als voorbeeld staat.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten