Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 7 september 2020

Kerst in de zomer

Voor de blogpost van vandaag heb ik met oudere materialen uit de webwinkel van Kreatrends deze kerstkaart gemaakt.
Ik maak ze het hele jaar door en deze keer heb ik tussen de oudere materialen uit de webwinkel gezocht en daar een paar prachtige dingen gevonden.


De kaart is gemaakt met een mooie Essentials van Studio Light waarbij ik het onderste deel omgevouwen heb zodat daar een insteekvak door ontstaat waar een label in geschoven kan worden.
Op het insteekvak zitten nog leuke boompjes en lieve hertjes, ook oudere snijmallen van Marianne Design.


Achter het ingestoken label is een tekst gestempeld en op de achterkant van de label kan je een persoonlijke boodschap schrijven.


Op de label zit een heel oud plaatje van Marianne Design met aan de bovenkant een deel van een mooie ijskristal boog en leuke dennenboompjes aan de zijkanten.
Op enkele punten heb ik met Nuvo Christaldrops zelf pareltjes gemaakt.

Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart en zo zie je maar dat je daar helemaal niet het nieuwste van het nieuwste voor hoeft te gebruiken. Leuk om zo een insteekvak te creëren.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen