Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 15 september 2020

Een reminderkaart voor de challenge bij Vintage and More

Voor de challenge bij Vintage and More op facebook waar we dit keer een Vintage Kerst- of winterkaart vragen heb ik deze reminderkaart gemaakt.


De kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo die ik gemat heb met heel oud scrappapier van de serie Christmas Past Collection van Graphic45.
De poinsettia's en het strikje zijn gemaakt met snijmallen van Noor!design.


Het plaatje komt ook van een scrapvel uit dezelfde serie. Kijk eens hoe leuk en nostalgisch! Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet meer wist dat ik het had (oeps).


De tekst, een oudje van Marianne Design, is gestempeld op banners van Noor!design.
Zo leuk om alle materialen met elkaar te combineren!

De challenge loopt nog tot 30 september 18.00 uur. Daarna gaat het team een winnaar kiezen die ook een leuke prijs krijgt. Wil je meedoen? Zet dan jouw kerstkaart in een reactie van het originele challengebericht op facebook. De kerstkaart mag niet voor 1 september online hebben gestaan maar mag wel aan meerdere andere challenges deelnemen.
Ik ben benieuwd van wie ik allemaal een mooie vintage kerst-/winterkaart ga zien.

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten