Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 28 september 2020

Kerstlabel

Iedere maand is er in de groep van Kimya op facebook een nieuwe opdracht voor het maken van een label. Deze maand was dat: gebruik een plaatje met een dier op je label.
Zoals elke keer probeer ik de label in kerstuitvoering te maken en dit is het resultaat geworden.


Ik heb van een dubbele rechthoekige kaart beide bovenkanten schuin weggesneden zodat hij de vorm van een label heeft gekregen.
Uit een oud papierblok van Noor!design heb ik papier gekozen wat goed bij de blauwe kleur van het plaatje past.
Met een prachtige snijmal van Marianne Design is het ovaal gesneden en met een daarbij horende mal ook het plaatje.
De kerstboom is nieuw van Joy!crafts. Ik heb 'm gemat met kraft papier om 'm nog beter naar voren te laten komen.
De tekst is van Card deco.


Leuk dat je weer langs bent geweest, graag tot morgen, dan is er weer een nieuwe blogpost met een kaart die ik voor Kreatrends gemaakt heb.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking: