Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 9 november 2020

Enveloppe-label

Collectie 10 van Joy!crafts ligt in de winkels. Wat zijn de nieuwe materialen weer gaaf!
Het snijstencil van het envelopje is het eerste waarmee ik aan de slag ben gegaan.


Ik heb een kraft label genomen en die gemat met het mooie scrappapier Violet dreams.
Daarna is het envelopje gesneden uit het roze papier. Bij het envelopje zitten ook decoratie snijstencils waarvan ik er eentje (een soort banner) gebruikt heb om de onderkant van het envelopje vast te maken.
Bijpassend is de stempelset Love letter. De tekst is eerst gestempeld op roze papier en daarna gesneden met het geschulpte rondje uit de snijset en kijk eens wat voor een leuk effect dat geeft.
Naast die tekst is ook het hartje gestempeld, uitgeknipt en op het "briefpapier" geplakt.
De andere tekst is gemaakt met Clearstamps Banners waarbij onderaan het veertje van Love Letter geplakt is.


Beide briefjes passen precies in het envelopje.
Achter het envelopje heb ik stukjes van het nieuwe Mulberry Nature geplakt. 


Deze label is gemaakt voor onze schoondochter. Heel leuk om aan het cadeautje te hangen wat ik voor haar heb.

Gebruikte materialen zijn:
6002/1606 Cutting en embossing stencil Envelope
6011/0653 Papierset Violet dreams
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0054 Glue gun
6410/0526 Clearstamps Banners
6410/0538 Clearstamps Love letter
6500/0215 Tacky glue
8010/0003 Mulberry Nature
8089/0265 Kraft tag 112 x 56 mm

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten