Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 16 november 2020

We wish you a Merry Christmas

Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor je, gemaakt met allemaal mooie materialen van Joy!crafts.


De basis is een rechthoekige kaart van Kraft met daarop wit cardstock gemat. Het scrappapier dat daarop zit komt uit papierset Silver bells.
Bij het mooie papier zitten ook knipvellen en van één van die labels is gemat op kraft en in het midden van de kaart geplakt.
Aan beide zijden van de kerstboom zit een houten hertje.
Links bovenin hangt nog een mistletoe met een dubbel strikje dat gemaakt is met de handige strikjesmaker.


De kerstboom is super gaaf. Het snijstencil bestaat uit 2 delen. Het 1e deel bevat de tekst die ik gesneden heb uit glitterkarton. Dit is geplakt op het 2e snijstencil dat de basisvorm van de kerstboom weergeeft.


Op de Snowflake label zit de prachtige nieuwe Christmas flower. Deze is gesneden uit een bloemenrand die op het scrappapier zit. Kijk eens hoe mooi hij dan wordt!


Ik hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren. Nog maar een paar weken en de kerstkaarten gaan op de brievenbus. Ik denk dat ik er ondertussen al genoeg heb om te versturen maar ik ga gewoon door met maken, alvast de voorraad voor volgend jaar aanleggen hahaha.

Gebruikte materialen:
6002/1516 Cutting stencil Christmas flower 
6002/1531 Cutting en embos stencil Christmas twigs
6002/1532 Cutting en embos stencil Snowflake label
6002/1533 Cutting stencil We wish you a Merry Christmas 
6011/0654 Scrappapier Silver bells
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0054 Glue gun
6320/0010 Woodsters Hertjes
6500/0002 Foam pads
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8011/0651 Glitterkarton kerst
8089/0204 Kraft

Leuk dat je langs bent geweest, graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Prachtig is je kerstkaartje weer Henriëtte...leuke details erop en weer keurig afgewerkt ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sfeervolle kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart echt supermooi met een warme uitstraling!
    Vraagje waar plak je de kleine tekst mee op de kerstboom?

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Annette, bedankt voor je compliment. De tekst plak ik op met tacky glue. Dit zit bij mij in een klein flesje met een superfijn tuitje. Het staat bij de artikelen... is de Ultra fine tip applicator van Joy!crafts

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart met mooie kleuren en materialen! Wat is die bloem moooiii! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen