Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 19 april 2021

Lentekaart

Voor de blogpost van vandaag heb ik een gezellige lentekaart gemaakt met schaapjes en kuikentjes met allemaal mooie materialen van Joy!crafts

 
Twee kleuren cardstock heb ik gebruikt om de basiskaart van 9 x 15 cm te matten. Om de afscheidingsrand tussen beide kleuren weg te werken is het hek er precies overheen gezet.
De bomen achter het hek zijn van Jocelijne. Omdat ik de kaart iets minder hoog had gemaakt past deze toch nog in een gewone enveloppe ook al steken de bomen boven de kaart uit.
 
 
Het grote schaap komt net door het hekje stappen om te kijken of het goed gaat met de lammetjes. Ze zijn alledrie op kleur gebracht met kleurpotloden. Het was even oefenen om de snoetjes en oogjes van de diertjes goed te krijgen maar over dit resultaat ben ik zelf best wel tevreden.
 
 
Een kuikentje is heerlijk in de kruiwagen gaan zitten terwijl de andere in het gras loopt om naar wat te eten te zoeken. Ook de kruiwagen en de kuikens zijn op kleur gebracht met kleurpotloden.
 
 
Er zit nog geen tekst op deze kaart omdat ik nog niet weet naar wie en voor welke gelegenheid deze opgestuurd gaat worden maar er is nog plek genoeg om deze later ergens tussen te plaatsen.

Gebruikte materialen:
6002/1463 Cutting, embos en debos stencil Spring wheelbarrow
6002/1464 Cutting en debos stencil Sheep and lambs
6002/1481 Cutting stencil Jocelijne Fruit and trees
6002/1485 Cutting en debos stencil Chicks
6002/1553 Cutting stencil Little Happiness Fence
6002/1608 Cutting stencil Clouds
6500/0002 Foampads
6500/0215 Tacky glue
8013/0161 Cardstock wit
8099/0004 Linnen carton Licht groen
8099/0250 Cardstock linnen structure Donker groen

Leuk dat je langs bent geweest, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten