Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 juni 2022

Een kaart met een Poësie-versje

 De poësie-challenges bij Kreatrends op facebook zijn helaas gestopt maar ik heb er nog eentje gemaakt (was oorspronkelijk voor de maand juni) met onderstaand versje in combinatie met een strik.

 
Ik ga dit blad versieren
met een klein schilderstuk.
Een klavertje van vieren, 
men zegt "dat brengt geluk!"
En als het geluk niet niet komen wil,
dan sla je even snel
je album hierbij open,
dan komt het zeker wel!
 
 
Omdat in het versje staat dat het blad versiert wordt met een schilderstuk ben ik uit mijn comfortzone gestapt en heb een mask van Dutch Doobadoo gebruikt in plaats van designpapier. Het is dan wel geen schildering maar het komt er dicht in de buurt.
Verder vond ik op een knipvel nog een mooi klavertje vier en op een knipvel van Janneke Brinkman nog twee mooie vlinders die allemaal, naast de dubbele strik die ik gemaakt heb met de strikjesmaker, het kaartje nog iets meer versieren.


Hier nog even het Poësie versje uitvergroot. Ik heb 'm weer geschreven maar natuurlijk mag je het ook op de computer maken en uitprinten.


Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten