Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 15 juni 2022

Setje kerstkaarten

Het maken van Kerstkaarten hou ik een beetje bij zodat ik aan het einde van het jaar er weinig tot geen tekort kom.
Deze keer ben ik weer aan de slag gegaan met embossing folders. Ze zitten al jaren in een doosje en zijn het zeker waard om te gebruiken.
 
 
De eerste kaart die ik wil laten zien is gemaakt van groen cardstock waar ik met witte inkt overheen ben gegaan na het embossen.
De takjes, eikels en poinsettia zijn oude snijmallen van Marianne Design.
 

De tweede kaart is gemaakt met dezelfde embossing folder maar dan met gebruik van wit cardstock.
 

Hier ben ik, na het embossen, overheen gegaan met groene inkt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze frisser van kleur vind.
Ook bij deze kaart zijn weer dezelfde snijmallen gebruikt.


Ben jij ook door het jaar heen met het maken van kerstkaarten bezig?
Groetjes Henriëtte

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten