Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 17 januari 2023

Easelkaart "Een bloemetje"

Vandaag laat ik mijn tweede kaart zien met de leuke nieuwe materialen van Marianne Design.
Deze keer is het een easelkaart geworden.
 
 
Voordat ik aan de kaart begon ben ik eerst gaan zoeken tussen alle snijmallen die ik heb ontvangen als DT-lid van Kreatrends. Daar kwam is dit prachtige vierkant tegen van Marianne Design. En omdat die nog verkrijgbaar is bij Kreatrends was dit het uitgangspunt voor het kaartmodel.
Ik heb de snijmal gesneden en geëmbost uit kraft  en de geëmboste gedeeltes beïnkt met Distress ink Walnut Stain voor een mooi effect.
De witte basiskaart is bewerkt met papier uit het mooie papierblok Rainbow.
 

De margrietjes, de gieter en Mrs Gnome zijn gestempeld en gesneden uit wit kaartkarton en daarna ingekleurd met alcoholmarkers.
De gras border met klaver is van Craft Emotions en past er wel heel erg leuk bij.
 

De tekst "Een bloemetje" is op deze kaart wel gemat.
Bij de grote margrieten heb ik 2 bloemen op elkaar geplakt voor een leuk 3D effect.
De blaadjes die er onder gestoken zijn horen bij het grote vierkant.
 

Ik vond het weer heel leuk om jullie te inspireren met deze vrolijke voorjaarskaart.

Groetjes Henriëtte

1 opmerking: