Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 26 januari 2023

Gefeliciteerd

Er liggen weer nieuwe silhouette stempels van Craft Emotions in de winkels.
Ik mocht er een tijdje geleden al mee aan de slag en heb er deze kleine easelkaart mee gemaakt.

 
De grootte van de kaart heb ik aangepast aan de Big Nesting Die Happiness door met een passer twee cirkels net iets groter dan de gebruikte snijmal te maken. De grootste cirkel heb ik op een dubbele kaart gelegd, omgetrokken en uitgeknipt. Eén gedeelte van de ronde dubbele kaart is dubbel gevouwen waarop de losse cirkel geplakt is. En klaar is de basis easelkaart.
Het gebruikte designpapier is van Piatek.
 

De silhouette stempels heb ik met verschillende kleuren beïnkt en, met gebruikt van masking tape, achter elkaar gestempeld (ik gebruik deze techniek niet heel vaak maar ik vind dat het toch aardig gelukt is).
Het houten Embellishment is ook van Piatek, deze heb ik bewerkt met inkt en kleurpotlood.
Er achter zit nog wat witte mulberry.

 
De tekst is ook nieuw en heb ik zo op de onderkant van de kaart verwerkt dat het staande gedeelte er achter kan blijven staan.
Het dubbele strikje is van smal organza gemaakt.
 

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart geworden, mooi tafereeltje gestempeld. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen