Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 25 januari 2023

Gecondoleerd

Vorige week beloofde ik vandaag nog een kaart met een ander thema te laten zien met de prachtige kadermal van Marianne Design. De snijmal is zo veelzijdig dat je er ook heel goed een condoleance kaart mee kan maken. Het is misschien niet het meest leuke thema maar deze kaarten heb je soms ook nodig en door die zelf te maken geef je er toch net iets meer een persoonlijk tintje aan.


Het papier dat ik heb gebruikt komt uit papierblok Serenity, zowel het donkergrijze als het bewerkte papier.
Deze keer heb ik de prachtige mal met swirltakjes alleen maar uit donkergrijs gesneden.
Het plaatje komt van het bijbehorende knipvel Serenity. Deze heeft grote vierkante plaatjes waarvan ik er eentje doormidden heb geknipt. Zo past hij precies achter het kader.
Verder heb ik alleen de tekst nog maar toegevoegd.

Groetjes Henriëtte 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten