Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 23 maart 2023

Hoera! Fijne verjaardag!

Verjaardagskaarten zijn zo leuk om te maken!
Vorige week kreeg is weer een DT-pakket van Craft Emotions met daarin prachtige basis snijmallen waaronder deze gave Slimline mal. 
Ik heb voor deze kaart alleen de grootste snijmallen gebruikt.

 
De achtergrond is gemaakt met een ouder mask stencil waar je heuvels mee kan maken en 2 kleuren groene memento inkt. De lucht is aangevuld met twee kleuren blauwe memento inkt.
Op de voorgrond zie je een grasrand met klaver erin waarvan ik de klaver zelf nog kleur heb gegeven met memento inkt om ze er goed uit te laten springen.


De Koala is gekleurd met Derwent potloden in combinatie met geurloze terpentine.
De bloesembloemen zijn gemaakt van de klavertjes. Door deze in wit te snijden, af te knippen van de grasrand en in het midden roze te maken zijn het kleine bloemetjes geworden.


Ook Ella Olifant is gekleurd met Derwents en geurloze terpentine. Kijk eens hoe ze gezellig door het klaverveld loopt! De takjes achter Ella horen bij de Slimline snijmal samen met nog een aantal bloemen die ik op deze kaart niet heb gebruikt.
 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze verjaardagskaart.
Bedankt dat je weer langs bent geweest, graag weer tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Wat een gave kaart, Henriëtte, je hebt echt een prachtig en schattig tafereel gemaakt! Mooi kleurwerk ook!

    BeantwoordenVerwijderen