Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 7 maart 2023

Voorjaarskaart

Ben je ook zo toe aan het voorjaar? Bloesem in de bomen, bloesemtakken in een vaas in de kamer, de eerste vlinders...... Ik kan bijna niet meer wachten maar we moeten toch nog door een paar koude dagen heen met misschien wel sneeuw!
Om het voorjaar dichterbij te halen heb ik deze vintage kaart gemaakt. Een beetje voorjaar in mijn hobbykamer is zeer welkom.


De basis is een oude mal van Dutch Doobadoo met daarop papier uit een oude papierlijn van Noor!Design met .... jawel takjes met roze bloesem. Zo jammer dat dit papier niet meer verkrijgbaar is maar ja, ik heb zuinig gedaan dus kan nog wel een kaart maken met dit mooie papier.
De takjes aan de zijkanten zijn gemaakt met een oude pons van Martha Steward terwijl de bloemetjes gemaakt zijn met een ponsje van Nellie Snellen. De grote vlinders zijn ook gemaakt met een pons van Martha Steward terwijl de kleine vlindertjes die erop zitten gemaakt zijn met een pons van een onbekend merk.


Ik heb de kaart om het plaatje heen gemaakt. Het meisje op het plaatje is zo schattig met die bloesemtakken in haar armen, die komen vast thuis in een vaas op tafel te staan.
De mooie doily is van Yvonne Creations. Ik heb 'm al eerder gebruikt maar bij deze vintage kaart past hij ook perfect.
Nog wat bloesembloemen en blaadjes en het voorjaar spat van de kaart af.

Ik doe met deze kaart mee met de challenge die loopt bij Vintage and More op facebook waar een voorjaarskaart in vintage stijl de opdracht is. Een prijs is er niet meer te winnen maar je mag als winnaar de nieuwe opdracht voor april bedenken en met een bij de opdracht passende vintage kaart de challenge openen.
Lijkt je dat leuk? Doe dan mee! Je hebt de tijd tot 28 maart 18.00 uur.
 
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: