Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 24 maart 2023

Meisje met kittens

Vandaag heb ik een vintage kaart om te laten zien. Bij een groep op facebook is een challenge n.a.v. een sketch. Je hoeft de vormen van de sketch niet aan te houden maar het moet wel duidelijk zijn dat de kaart n.a.v. die sketch is gemaakt.
Nu vind ik het heerlijk om vintage kaarten te maken dus ben ik in mijn kasten gedoken en heb de spullen voor onderstaande kaart bij elkaar gezocht.

De kaart zelf is gemaakt met de prachtige Big Nesting Die Deckle rectangles van Craft Emotions (115633/0963). Omdat de randen niet recht zijn heb ik er zelf een achterkant achter gemaakt zodat het toch een dubbele kaart is geworden. Hiervoor is de achterkant opgemeten en bovenaan 0,5 cm groter gesneden zodat die ruimte gebruikt kan worden als vouw en plakrand.
Het designpapier komt uit een oude Botanical paper bloc van Noor!design.
De prachtige ovalen zijn ook van Craft Emotions nl. de Frames long oval magic pearl (115633/0444).
Hierop zitten vlindertjes die gemaakt zijn met een hele oude pons, hartjes pinnen maar ook het lieve plaatje wat van een knipvel van Syta van Gelderen komt.
Een mooie kanten rand met daarop een dubbele strik en onder- en bovenaan twee roosjes maken de kaart helemaal af.


Ik vond het superleuk om deze kaart te maken, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte
 
 

1 opmerking: