Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 22 augustus 2023

Gelukkig Nieuwjaar

Pas geleden zag ik een filmpje op internet waarop het maken van een eenvoudige stempelkaart te zien was. Met dat filmpje in mijn hoofd heb ik deze kaart gemaakt.

Het enige wat je er voor nodig hebt is een stempel, in mijn geval de nieuwe clearstamp vuurwerk met sterren van Craft Emotions, wat kleurtjes inkt, een restje gekleurd papier en een tekst. 
*Het kleine witte oplegpapiertje maak je tijdelijk in het midden van de basiskaart vast met een klein stukje dubbelzijdig tape. 
*Stempel hierop het "vuurwerk" met verschillende kleurtjes (ik heb mementokleurtjes 302 Love letters, 500 Grape jelly, 601 Bahama blue en 703 Pear tart gebruikt).
*Haal het oplegkaartje er vanaf en mat het met een bijpassend kleurtje papier en bevestig dat op de basiskaart.
*Breng vervolgens de tekst aan en klaar is je kaart.

Zo heb je simpel en snel een leuke kaart.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Groetjes Henriëtte



Geen opmerkingen:

Een reactie posten