Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 15 maart 2024

Houten kistje hartvorm

CraftEmotions heeft hele leuke houten artikelen in het assortiment waaronder dit leuke houten kistje in de vorm van een hart. 
 
 
Ook heeft CraftEmotions weer een aantal nieuwe servetten aan het assortiment toegevoegd waaronder een
servet met leuke verliefde kikkers en juist dat servet vind ik heel leuk bij het hartjes-kistje passen.
 

De bovenkant van het kistje is als eerste in de lichtblauwe verf gezet. Ik heb hiervoor Acryl paint Ice White gemengd met TwinMagic Metallic paint Gold/Aqua, beide van Cadence. Omdat ik de achtergrond niet egaal lichtblauw wilde hebben heb ik met mijn sponsje nog wat Metallic paint heel lichtjes over de achtergrond gedept.
De tekst is gemaakt met een mask stencil van CarlaCreaties. Hiervoor heb ik de twee woorden Love You losgeknipt van elkaar en omtrokken met een fine-liner. Als laatste zijn de letters met pure metallic paint geverfd wat hele mooie glanzende letters opleverde.
Het servet is op het midden van het doosje geplaatst. De twee losse balonnen zijn ook uit het servet geknipt waarna de touwtjes nog extra getekend zijn met de fine-liner.
Als laatste is de bovenkant afgelakt met matte vernis.

 
De zijkanten van het doosje zijn met Colouron vernis bewerkt. Deze vernis is er in 6 verschillende kleuren waarvan ik de donker bruine heb gekozen zodat de bovenkant er nog eens extra uitspringt.
 

Gebruikte materialen:
111331/8180 Servet Kikkers in love
118101/0002 Multi coat
185070/0172 Mask stencik Tekst Love you
301210/6440 Cadence acrylic paint Ice white
301219/0015 Cadence Colouron varnish Donker bruin
301245/0019 Cadence TwinMagic Metallic paint Gold Aqua
301580/0071 Cadence Acrylic varnish Mat
811725/0420 Houten kist Hartvorm 20 cm
 
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten