Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 18 maart 2024

Spring is here....

Vandaag heb ik een iets langere blogpost voor je met daarin veel foto's van de planner pagina's die ik gemaakt heb voor de Ringband Planner.


De pagina's voor deze planner zijn gemaakt n.a.v. de pagina's die hiervoor te koop zijn. Ik heb ze opgemeten en gesneden uit de prachtige Mintay Spring is here lijn.
Wat ik allemaal gebruikt heb kan je hierboven zien maar ook lezen in de materiaallijst onderaan de blogpost.


Op deze foto staan de voor- en achterkanten van de twee gemaakte pagina's. Op de linkse pagina zit een insteekvak, gemaakt met de Planner pocket snijmal van CraftEmotions. Hierop zijn aan de bovenkant  nog bloemen en een vlinder en aan de onderkant nog enkele andere leuke voorjaarsitems uit het papierpad verwerkt.
De gaatjes zijn mooi afgewerkt.

 
Vorige week heb ik een label laten zien die gemaakt is met de nieuwe stempels van Geertje Burgers. Deze past precies in het insteekvak en ook bij het Spring-is-here thema.
 
 
De middelste twee pagina's hebben ook beide een insteekvak maar die zijn uit de losse hand gesneden.
 
 
In de ene heb ik een klein kaartje gemaakt waarin, als je 'm open maakt, plek is voor twee kleine foto's. Met de paperclip die bij de Planner Pocket snijmal zit heb ik er nog een schattig plaatje op verwerkt.
 

In het andere insteekvak zit een zelfgemaakte boekenlegger met ook hierop weer een bijpassend mooi plaatje.
De letters zijn gesneden met een alfabet-snijmal van CraftEmotions.
 
Gebruikte materialen:
115633/1552 Snijmal Alfabet kleine letters
115633/1784 Snijmal Planner Pocket B Essentials S-1
115633/1850 Ringband planner Cognac bruin PU leather
117052/0109 Mintay 6 x 6 Paper set Spring is here
117054/0109 Mintay 12 x 12 Paper set Spring is here
545060/0470 Vivant Lint katoen Creme 

Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

 

1 opmerking: