Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 2 april 2024

Houten onderzetters Delfs blauw

Nadat ik de theedoos, die ik pas geleden liet zien, had gemaakt ben ik ook aan de slag gegaan met onderzetters want als je thee drinkt is het handig als je je mok ook leuk neer kan zetten.

 
Ook de onderzetters komen van CraftEmotions.
 
 
Ik heb ze bewerkt met een prachtig servet met Delfsblauwe bloem ornamenten aan de ene kant en heb dezelfde ruit scallop mask gebruikt aan de andere kant. Ook met dezelfde kleuren inkt als ik bij de theedoos gebruikt heb.
 

Deze zes onderzetters zijn gemaakt met één servet en het leuke is, ze zijn allemaal anders ook al kom op je op enkele dezelfde bloem tegen.

 
Ik heb geprobeerd om de achterkant met mask en achtergrond tekststempel goed op de foto te zetten zodat je alles goed kan zien maar dat is lastiger dan het leek. Heel vaag zie je de gestempelde tekst.
Vindt je dat zelf nu te licht dan kan je natuurlijk altijd een donkerdere grijze inkt gebruiken dan ik heb gedaan.
 

Kijk eens hoe leuk de onderzetters bij de theekist passen.
Een leuk cadeautje om weg te geven of gewoon om zelf te gebruiken.

Gebruikte materialen:
111331/8635 Servet Bloem ornamenten Delfs blauw
118101/0002 Multi coat
130501/5021 Clearstamp Achtergrond tekst
185070/1248 Mask stencil - ruit scallop A5 
301210/6490 Cadence Acrylic paint Warm white
301580/4120 Cadence Aquastone varnish
811760/0010 Houten onderzetters
VersaMagic inkt: Night sky en Aspen mist
VersaMark inkt: London fog

Groetjes en tot de volgende keer maar weer,
Henriëtte

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten