Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 18 april 2024

Poezenkaart

Voor de kaart van vandaag ben ik aan de slag gegaan met een aantal oudere snijmallen. Ik heb een mal van PreciousMarieke gecombineerd met twee snijmallen van MarianneDesign.

 
De snijmal van PreciousMarieke maakt aan de zijkant van je kaart d.m.v. twee randjes die perforeren, een mooie vouwrand met een uitgesneden halve bloem. Bij de snijmal zitten bijpassende bloemen waarvan ik de kleinste open snijmal heb gebruikt om de bloem te matten.
In het midden van de kaart heb ik het prachtige Royal Frame van MarianneDesign gebruikt met in het midden daarvan een schattig poezenplaatje van Paper Favorites. Hennie heeft het vierkante blokje daarvan niet meer maar nog wel het Slimline blokje wat ik dan ook in het materiaallijstje heb gezet.
 

De bloem is gemaakt met Craftables Open Flowers. Als je die een beetje opbolt en met 3D kit op de bloem zet krijg je een prachtig geheel.


De gebruikte materialen die verkrijgbaar zijn bij Kreatrends zijn:
 
Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte
 

1 opmerking:

  1. Goedenmiddag Henriette. Wat een prachtige poezenkaart. Maar debloem erop vind ik echt het einde!!! Ikgenietnog altijd van je blog, al reageer ik minder vaak dan vroeger. Maar jekent de geschiedenis. Ikwil wel, maar t gaat niet. De spreekwijze Willen is kunnen!!!! lukt niet meer. En je weet , dat hetme ergert, maar ....na 90 jaar is het wennen, maar ik heb er vrede mee. Liefs van Leny Henriette. Het gaaat je goed !!!!

    BeantwoordenVerwijderen