Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 9 april 2024

Vrolijke boekenlegger

Ik heb gisteren van mijn werk een boek meegekregen om aandachtig door te lezen. 
Nu is het boek niet erg dik met kleine hoofdstukken maar ik moet zeggen.....wel een beetje saai.
Om het wat op te fleuren heb ik er een boekenlegger voor gemaakt die ook mijn collega's, die het boek nog moeten gaan lezen, kunnen gaan gebruiken.


Ik heb hiervoor een restje cardstock gepakt en hier een rechthoek van gesneden (maar goed dat ik niet alle restjes gelijk weggooi) en deze met een nieuwe tekst-mask en stempels bewerkt.
Hierna ben ik aan het inkleuren gegaan met mijn Derwent Inktense kleurpotloden en een waterpen met dit eindresultaat.


Hier vrolijkt het boek gelijk mee op.

Gebruikte materialen:
185070/0206 Mask stencil Tekst Oops - Hug - Smile
130501/1566 Clearstamps Funny animals 3
130501/2615 Clearstamps Basics Doodles
Derwent Inktense kleurpotloden

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten