Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 22 mei 2024

Baby Boy

De kaart die ik vandaag wil laten zien is een babykaart, gemaakt met mooie materialen uit het assortiment van CraftEmotions.

 
Deze babykaart is gemaakt met het prachtige paperpad BabyBoyBook van Mintay.
Hierin zitten leuke designpapiertjes en ook gave figuurtjes om uit te knippen waarvan ik er enkele heb gebruikt. 
Ook heb ik gebruik gemaakt van twee van de nieuwe sierstekertjes die CraftEmotions als snijmalletjes heeft uitgebracht. Ook het takje komt van een nieuwe snijmal.
De achtergrond van de kaart is gemaakt met allemaal kleine vierkantjes in twee kleuren zodat er een patch-work papiertje ontstaat.
 

Met de Magestic round snijmallenset ben ik deze keer aan het borduren gegaan. Ik heb hiervoor de grootste cirkel 2x gesneden en versprongen op elkaar geplakt. Met de iets kleinere cirkel heb ik het Baby Boy papier gesneden en deze op de grootste cirkels geplakt.
Omdat ik wilde gaan borduren heb ik met de prikpen in de gaatjes van de kleinste cirkel gaatjes door en door geprikt .

 
Ieder gaatje van de binnenste cirkel is met donkerblauw borduurgaren (met daarin een gouden glansdraadje) verbonden met 5 gaatjes van de grootste cirkel. Er ontstaat dan een leuk diamant-patroontje.
 

De gebruikte materialen zijn:
115633/1102 Snijmal Magestic round
115633/4003 Snijmal Pins trio 1
115633/4004 Snijmal Pins trio 2
115633/4005 Snijmal Twig with leaves
117055/0103 Mintay Paper pad BabyBoyBook
006300/0101 Borduurgaren set
860508/0510 Prikpen 0.7 mm
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten