Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 1 mei 2024

Congratulations from the whole herd

Ik heb een verjaardagskaart gemaakt voor liefhebber van Schotse Hooglanders met de nieuwe Cows stempels van CraftEmotions, ontworpen door CarlaCreaties.

 
Na het stempelen van  de bokkende Schotse Hooglander, de schuur, het gras (met de nieuwe kleur Grass Green van VersaFine Clair) en het hek (met Portobello van VersaFine Clair) ben ik, na het matten van de gezette stempels, de kaart gaan bewerken met Memento inkt en een dauber.
Als wolken in de lucht is het mask stencil Moo gebruikt, weer eens iets anders dan gewone wolkjes.
Daarna ben ik de Schotse Hooglanders in gaan kleuren met Derwent Inktense kleurpotloden. Ik heb hiervoor vooral gewerkt met streepjes zetten en waarna ik die met een waterpen nat heb gemaakt zodat de streepjes zichtbaar bleven. Het is een geduldwerkje omdat ook de schaduwen nog aangezet moeten worden maar het eindresultaat vind ik zelf best wel goed geworden.
De voorste Schotse Hooglander is apart gestempeld, uitgeknipt en iets verhoogd voor het hek geplaatst wat een leuk diepte effect geeft.
Aangezien ik toch wel een aantal vlekjes hier en daar had heb ik de vliegjes ook nog kriskras in de lucht laten vliegen. Het vrolijkt de kaart op en werkt tevens kleine oneffenheden weg hahahaha.
 

Gebruikte materialen:
130501/1585 Clearstamps Cows 3
130501/1586 Clearstamps Cows 4
130501/1587 Clearstamps Cows 5
185070/0208 Mask stencil Tekst For Moo
VersaFine Clair Grass green
VersaFine Clair Portobello
Memento inkt
Derwent inktense kleurpotloden 

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. Graag weer tot een volgende keer.

Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten