Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 29 mei 2024

Maritieme bewaardoos

De zomer komt er aan. 
Wij gaan deze zomer (als het weer een beetje goed is) eindelijk weer eens zeilen en willen hierbij de Waddeneilanden Vlieland en Terschelling aandoen.
En wat is er dan leuker om mooie schelpen die je op het strand vindt mee te nemen.
Vroeger deden we dit ook met de kinderen en nog steeds kan ik het niet helemaal laten.

 
Om de schelpen leuk op te kunnen bergen heb ik de vierkante kist van CraftEmotions bewerkt met witte acrylverf, een mask stencil en een gaaf maritiem servet.
En kijk eens wat een leuke doos je dan krijgt!
Om 'm nog verder te pimpen heb ik er alvast wat schelpen en zand bovenop geplakt met wat 3D kit.
Als afwerking heb ik van touw nog twee knopen gemaakt en die boven- en onderaan het deksel geplakt.
 

Deze doos gaat zeker mee op vakantie, ik ben er klaar voor!

De gebruikte materialen van CraftEmotions zijn:
111330/8365 Servet Love at Sea 
118101/0002 Multi Coat
185070/1269 Mask stencil Waterbel
301210/6490 Cadence acrylic paint Warm white
811725/0325 Houten kist vierkant 25,2 x 25,2 x 7cm
Memento inkt
Stukje touw 

Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten