Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 30 augustus 2024

Cozy Autumn

Nog een aantal weken, dan doet de herfst alweer zijn intrede. Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken maar een herfstkaart maken met het de gave nieuwe lijn Autumn Splendor van Mintay is dan toch al wel een feestje.

 
Autumn Splendor heeft prachtige papier, leuke elementen en Die-cuts. Alles in mooie kleuren.
Op de kaart heb ik een groot insteekvak gemaakt waar ik leuke Die-cuts op heb geplakt.


De witte label is zelf gemaakt, de andere kan je, samen met envelopjes en andere leuke labels en cirkels, vinden tussen het setje Elements.

 
Op de witte label heb ik nog tekst stickers en een mooie bloemensticker geplakt, de andere was van zichzelf al zo mooi dat ik het niet nodig vond er iets aan toe te voegen.
 

De gebruikte materialen van CraftEmotions zijn:
117052/0115 Mintay Paper pad Autumn Splendor
117053/0115 Mintay Add-on Paper pad Autumn Splendor
117056/0115 Mintay Paper Die-cuts Autumn Splendor
117057/0115 Mintay Paper Elements Autumn Splendor
117065/2005 Mintay Paper stickers Words Autumn Splendor
117065/2006 Mintay Paper stickers Elements Augumn Splendor
501099/0525 Vivant Raffia koord papier Bordeaux
 
Leuk dat je langs bent geweest.
Groetjes Henriëtte
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten