Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 mei 2018

Gefeliciteerd

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaart te laten zien die ik voor Kreatrends heb gemaakt.


De witte basiskaart is gemat met papier van Marianne Design English roses.
Ik heb dat gesneden met de prachtige nieuwe mal van Precious Marieke Timeless Flowers.
Deze mal snijdt de bloemen helemaal uit zodat de ondergrond er leuk doorheen komt.


De mooie bloemen zijn gemaakt met Flowerfoam waarbij ik de leuke craftables Succulent. Ik heb het witte foam vanuit het midden van de bloem kleur heb gegeven met roze memento. Door in het midden van de bloem te beginnen en naar de buitenkanten uit te smeren wordt de buitenkant van ieder bloemblad zachter van kleur.


Ook op het prachtige Floral ornament heb ik nog een paar bloemen geplakt, gemaakt met de kleinste mal van de Succulent flower.


De hartjes van de uitgesneden bloemen zijn gemaakt met Crystal drops van Nuvo, net zoals de hartjes van de flowerfoam bloemen.


Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking: