Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 24 juli 2018

Handmade with love

Wat zijn er veel leuke mallen van Dutch Doobadoo. Eén daarvan is deze Cascade-mal. Een prachtige mal vind ik zelf. Daarom heb ik er voor Kreatrends een verjaardagskaart mee gemaakt.


Ik heb papier uit papierblok Sweet Romance gebruikt om de kaart te matten.
Daarna heb ik de prachtige sierlijke grote Frilly square van Marianne Design gebruikt om over het plaatje te zetten.
Ik heb deze mal alleen aan de buitenkanten vastgeplakt zodat er nog een label achter geschoven kan worden.



Op die label heb ik een leuk verjaardagsgedichtje op gestempeld met een klosje garen, naald en draad en een speld. Echt een kaartje voor een handwerk liefhebster dus.


De mooie swirl heb ik versierd met kleine bloemen die ik van flowerfoam gemaakt heb.
De hartjes van de bloemen heb ik gemaakt met Crystal Drops van Nuvo.


Omdat het een kaartje voor een handwerk liefhebster is heb ik de leuke collectables Craft dates tevoorschijn gehaald voor het leuke schaartje en de klosjes.


Ook de malletjes van de lapjes stof die bij die collectables horen heb ik gebruikt met daarop weer een speld en een klosje garen en de leuke tekst.


Leuk dat ik jullie weer mocht proberen te inspireren. Heel veel knutselplezier toegewenst.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten