Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 10 juli 2018

Life is at ease with an ocean breeze

Deze maritieme kaart heb ik weer gemaakt met allemaal mooie materialen die bij Kreatrends verkrijgbaar zijn.


De model van de kaart is gemaakt met leuke Diabonal Fold van Dutch Doobadoo. Deze heb ik gemat met papier uit papierblok Seabreaze van Marianne Design.


Het leuke plaatje heb ik op een oudere Craftables gezet en één zijde van de voorkant van de kaart geplakt. De schelpen heb ik kleur gegeven met verschillende kleuren Memento drops die ik in verschillende laagjes door elkaar gemengd heb zodat de kleuren goed bij het plaatje passen.


De stormlamp heb ik bewerkt met twee kleuren Coosa gilding wax. Zo is deze lekker stoer geworden. Daarna heb ik 'm met 3D kit op de andere voorkant bevestigd maar wel zo dat het plaatje er achter gestoken kan worden als de kaart dicht zit.


Als de kaart opengeslagen is zie je daar het leuke hekje met daarachter een perkament met de tekst er op.
Kijk ook eens hoe leuk het papier aan de binnenkant van de kaart is.


Ik heb met veel plezier deze kaart gemaakt maar ik hou dan ook erg van het maken van maritieme kaarten. Misschien wel omdat wij zelf ook graag zeilen.
Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren.

Leuk dat je weer langs bent geweest, tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

1 opmerking:

  1. Hele mooie kaart waar je lekker veel op kwijt kunt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen